Super Time Force
Super Tid Force er et actionfylt plattformspill med en tid reiser vri! Du har kontrollen over selve tiden, bøye og strekke det til din fordel på slagmarken. Rewind tid og velge når de skal hoppe tilbake inn i handlingen, teaming opp med dine tidligere selv i en unik single-player co-op opplevelse! Ta kontroll over opp til 16 unike figurer, og kampen over seks forskjellige tidsperioder, fra den lenge siden fortid til langt borte fremtiden.