Super Mega Baseball: Extra Innings
Morsom. Hardcore. Hardball. Super Mega Baseball pakker ultra stram batting/pitching mekanikk, en roman vanskelighetsgrad system kalt "Ego", og en dyp baseballsimulator med presis fysikk og omfattende statistikk tracking. Funksjoner: * Realistiske simulering og fysikk: ikke la deg lure av light-hearted/komisk presentasjonen. grunnleggende baseball er godt representert og hvis noen ikke er kjent med reglene, vil de være etter Super Mega Baseball. * Banebrytende vanskelighetsgrad System: Super Mega Baseball har en nyskapende problemer kontroll ordningen kalt Ego system. Ego systemet tilbyr en finkornet kontroll vanskelighetsgrad på en per bruker-basis, som har vært mye skryt for utjevning spillefeltet samarbeidende og konkurransedyktig. Dette systemet vil presse erfarne spillere til sine grenser samtidig gi en mild innføring for nybegynnere. * Opptil fire spiller lokale Co-op spill: i tillegg til solo spill, spillere kan prøve seg på head-to-head, 2v1, 2v2 og co-op mot CPU. I samarbeidsmodus, lagkamerater alternative batting/kjører hver gang-bat og alternative pitching/fielding hver inning, betyr ballplayers må være på tå hev spille. Også spill, kan spillere bruke Ego systemet for å sette opp et konkurranseutsatt spill mellom venner på ethvert nivå. * Ultra forståelsesfull og lynrask raskt Gameplay: kontrollene er enkle å lære, men spillerne må mestre hopping, dykking, veggen-fangst, makt-svinger og cut-off spiller for å dominere riktig venner. Kort lasting og et strømlinjeformet grensesnitt betyr at mesteparten av tiden er brukt i handling, med ni-inning spill tar ca 20 minutter for å spille * Full Batting og Pitching statistikk: de fleste baseball statistikk tenkelig er tilgjengelig og ballplayers kan bruke disse til å vise ferdighetene sine MVP kvalitet. * Utjevning System: Spillere telleapparat opp Stjernepoeng treff, strikeouts og fangst i hver runde og nivå opp når de samler nok poeng. Spillere kan leie å trene og trener deres troppen, forbedre ferdigheter attributter som makt og fart. Bruk som jekket opp team å vinne på høyere vanskeligheter (og legge høyere leaderboard score enn venner)! * Spiller tilpasning: Tilpasse utseendet og navnene på en spillere opprette en ragtag mannskap av familie og venner. Foreta så mange estetiske justeringer som du kan forestille deg!