Sublevel Zero Redux
Sublevel Zero − Redux er et roguelike skytespill med seks frihetsgrader, satt til et univers der virkeligheten er i fritt fall. Ta kontroll over en enslig kamphelikopterpilot, som har i oppgave å plyndre og lage antikk teknologi. Dykk ned i et enormt underjordisk kompleks mens du sloss deg gjennom vilkårlig genererte vektløse miljøer for å finne teknologi du og klanen din trenger for å overleve.