Steep X Games Gold Edition
Bli med og stjel showet i den ypperste Steep-opplevelsen! Kjør i en gigantisk åpen verden i Alpene og Alaska, mestre 8 ekstremsporter, og gå for gull i den legendariske vintersportkonkurransen X Games! Steep X Games Gold Edition inneholder Steep-grunnspillet, Season Pass year 1 og X Games Pass. Utforsk fjellets åpne verden gjennom snødekt terreng og i luften, kjør sammen med vennene dine, bland sport med ville stunts, uttrykk kreativiteten din, press ferdighetene til bristepunktet med sinnssyke triks, og bli et fristilikon i X Games. Delta i en rekke adrenalinspekkede aktiviteter, og sjekk ut ekstrainnhold som Rocket Wings, 90-tallsmodus og mange tilpasningsmuligheter.