Starfield Premium Edition
Starfield er det første nye universet på over 25 år fra Bethesda Game Studios, de prisvinnende skaperne av The Elder Scrolls V: Skyrim og Fallout 4. Dette rollespillet for neste generasjon utspiller seg blant stjernene, og her kan du lage akkurat den figuren du ønsker, og utforske med enestående frihet mens du drar på en reise for å løse menneskehetens største mysterium. *** Premium Edition inkluderer: – Starfield (grunnspillet) – Terran Armada Story DLC (ved utgivelse) – Shattered Space Story Expansion – 1000 Creation Credits – Constellation Skin Pack: Equinox Laser Rifle, Spacesuit, Helmet og Boost Pack – Tilgang til Starfield digital illustrasjonsbok og digitalt originalt soundtrack *** I 2330 har menneskeheten reist ut av solsystemet vårt, bosatt seg på nye planeter og lever nå som et romfarerfolk. Du blir med i Constellation, den siste gruppen med romutforskere som leter etter sjeldne artefakter i galaksen, og du navigerer deg gjennom verdensrommet i Bethesda Game Studios’ største og mest ambisiøse spill. FORTELL DIN EGEN HISTORIE Den viktigste historien i Starfield er den du forteller med figuren din. Du begynner på reisen ved å tilpasse utseendet til figuren og avgjøre bakgrunnen og karaktertrekkene dens. Skal du være en erfaren utforsker, en sjarmerende diplomat, en listig cyber-kurer eller noe helt annet? Valget er ditt. Avgjør hvem du skal være og hva du skal bli. UTFORSK VERDENSROMMET Legg ut på en reise blant stjernene, og utforsk over tusen planeter. Naviger gjennom travle byer, utforsk farlige baser, og reis gjennom ville landskap. Møt og rekrutter minneverdige figurer, bli med på eventyrene til en rekke fraksjoner, og legg ut på oppdrag i de bebodde systemene. Her venter alltid en ny historie eller opplevelse på å bli oppdaget. VÆR KAPTEIN PÅ DRØMMESKIPET Tilpass skipets utseende, endre avgjørende systemer som våpen og skjold, og tilordne mannskap for å få unike bonuser. I det dype verdensrom kommer du til å delta i kamper med skipet ditt, finne tilfeldige oppdrag, gå i dokk på stjernestasjoner og til og med borde og kommandere fiendeskip, som du så kan legge til i samlingen din. OPPDAG, SAMLE, BYGG Utforsk planeter, og oppdag faunaen, floraen og ressursene du trenger for å lage alt fra medisin og mat til utstyr og våpen. Lag utposter, ansett et mannskap for å utvinne materialer, og opprett fraktlinjer for å overføre ressurser mellom dem. Så kan du investere disse råmaterialene i forskningsprosjekter for å låse opp unike produksjonsoppskrifter. LADET OG KLAR Verdensrommet kan være et farlig sted. Et finpusset kampsystem gir deg verktøyene du trenger for å takle enhver situasjon. Enten du foretrekker gevær med lang rekkevidde, laservåpen eller sprengstoff, så kan du tilpasse hver av våpentypene til spillestilen din. Miljøer uten tyngdekraft gjør kampene mer kaotiske, mens boostpakker gir spillerne friheten til å manøvrere som aldri før.