STAR WARS Jedi Knight: Jedi Academy
Den ultrapopulære Jedi Knight-serien er tilbake, og du tar rollen som en ny student ved Luke Skywalkers Jedi Academy. Lag dine egne lyssverd, juster figuren din etter eget ønske og følg de gamle tradisjonene mens du finsliper Jedi-ferdighetene dine i enkelt- eller flerspillermodusene og lærer deg ’Kraftens’ makt og farer. Husk, ’Kraften’ er en mektig alliert, så bruk den klokt.