Space Hulk: Deathwing - Enhanced Edition er et førstepersonsskytespill som utspiller seg i Warhammer 40,000-universet. Denne versjonen, der originalspillet utvides med en mengde nytt innhold, er den ultimate Space Hulk: Deathwing-opplevelsen. Du er romsoldat i Deathwing – det fryktede førstekompaniet i de myteomspunne Dark Angels – og deltar i en desperat kamp mot Genestealers i en Space Hulk. Bli sterkere, tilegne deg ferdigheter og evner, og lær å mestre ødeleggende våpen mens du høster erfaring. Spill solo eller i samarbeidsspill for opptil fire spillere på nett (Cross-Play). Nytt i Enhanced Edition: ny spesialoppdragsmodus med tilfeldige mål og fiender, en ny Chaplain-klasse med unike våpen, et utvidet arsenal, nye og livsfarlige fiender og et omfangsrikt system for tilpasning.