SOULCALIBUR VI Deluxe Edition
SOULCALIBUR VI Deluxe Edition inkluderer SOULCALIBUR VI og sesongpasset. Her er det nyeste spillet i SOULCALIBUR-serien! Opplev en helt ny spillopplevelse, med den mest storslåtte grafikken den våpenbaserte slåssespill-sjangeren har sett! ■ Nye kampsystemer! Reversal Edge: Blokker angrep og utfør motangrep! En blanding av offensiv møter defensiv. Soul Charge: En midlertidig kraftøkning som kan vende kampen i din favør. Benytt deg av Lethal Hits som gjør ekstra komboskade! ■ Et bredt utvalg av spillmoduser for én spiller! HISTORIE: Spillet utspiller seg på 1600-tallet, hvor du får gjenoppleve hendelsene fra det første SOULCALIBUR i Soul Chronicle-modus! ■ Et bredt spekter av spillmodi! Spill mot andre spillere over nett i Online-modus! Lag din egen karakter, slik du foretrekker dem, i Creation-modus! ■ Gjesteroller Geralt fra CD Project Reds Witcher-serie blir med i kampen!