SlashDash
For 2-4 spillere. SlashDash er en søt liten ninjaparty-lekeplass for opptil fire spillere. Skyt, teleporter, hugg til og fyk avgårde på veien til seier i vakre omgivelser og fire kreative spillmodi. SlashDash spilles med høy hastighet og overraskende dybde, og er givende for både elever og Jounin-mestere.