Denne DLC-en låser opp alt innhold til Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition. I Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition kan du oppleve det siste kapittelet i Laras opprinnelseshistorie når hun blir til gravrøveren hun er ment å være. Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition kombinerer hovedspillet, alle de sju DLC-utfordringsgravkamrene og alle nedlastbare våpen, antrekk og ferdigheter. Dette er den ultimate måten å oppleve Laras avgjørende øyeblikk på.