Scribblenauts Mega Pack
Få det beste av Scribblenauts med Scribblenauts Mega Pack! To klassiske spill med HELT NYTT innhold å utforske! Scribblenauts Unlimited – Reis til Maxwells og Lilys verden, og bruk fantasien din til å løse spennende oppgaver på et uendelig antall måter. Bli kjent med historien til Maxwells 41 søsken, og lag dine egne unike gjenstander som du kan dele med vennene dine på nett! Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure – Sett de små grå på prøve i et storslått eventyr hvor du kjemper mot jordens mektigste skurker! Skap ditt eget alter ego med «Hero Creator». Slå deg sammen med superhelter fra DC Comics for å utforske ikoniske nye steder som TITANS TOWER & BELLE REVE, og gjenopprett ro og orden i universet. Med både Scribblenauts Unlimited og Scribblenauts Unmasked vil moroa ingen ende ta!