RUGBY 18
Opplev de største kampene på sitt mest intense med RUGBY 18, det mest komplette rugbyspillet hittil. Innta rollene til de offisielle spillere fra de mest prestisjefylte lagene og ligaene i sesongen 2017-2018. Dominer i alle spillets faser med de intuitive kontrollene og kos deg med nyskapende spillmekanikk som gir en autentisk opplevelse av alle situasjoner i sporten. I både angrep og forsvar finner medspillerne dine sin posisjon og beveger seg for å utvikle spillet i takt med dine avgjørelser. Led din favorittklubb til toppen i Karrieremodus, spill de største ligaene og turneringene i Ligamodus eller skriv om historien i Ukens kamp. Bygg ditt eget drømmelag i My squad-modus ved å velge dine favorittspillere fra alle lagene i spillet. Spill mot en venn på samme konsoll, eller mot spillere fra hele verden på nettet.