Road Redemption
I de brennende restene av en én gang pulserende verden kjemper gjenger om overherredømme langs krigsherjede motorveier. Når en motorsykkelmorder tar livet av sjefen i det rikeste våpenkartellet, tilbyr kartellet en skuddpremie av en annen verden for morderens hode. Nå er enhver banditt, kriger og hodejeger med motorsykkel og knivblad ute etter å fange morderen og vinne dusøren – og du er en av dem. Jakten er i gang. For å lykkes må du kjempe deg gjennom landet og dets mer vennlige territorium, så vel som gjengterritorium, med de våpnene du klarer å få tak i: sverd, pumphagle, balltrær, slegger, rørbomber og mye mer. Du må ta i bruk alt du finner og lærer på veien for å oppdragere deg selv, kjøretøyet ditt og våpnene dine. Veien til ære og rikdom er lang og fører til både blod og smerte, men heldigvis har du en rask motorsykkel. Start motoren Road Redemption er et actionfylt bilspill der du leder motorsykkelgjengen din på en storslått reise av forfølgelse, blod og fart. I løpet av reisen kan du oppdragere figuren din, motorsykkelen din og våpnene dine ved å fullføre race, mord, ran og mye mer. Du må bruke spark, grep, motangrep og andre manøvre for å holde deg i live. Døden er en trofast følgesvenn på veien i ødemarka, men det er ikke slutten – hvis du dør, beholder du alt du har fått slik at du kan komme deg tilbake i racet. Den ensomme ulven dør – flokken overlever Med flerspiller på nett og lokalt kan du samarbeide med vennene dine, eller knuse dem til veistøv under dekkene dine. Du kan spille flerspiller på nett eller på delt skjerm for 2–4 spillere. Innhold ■ Flerspiller på nett ■ Massevis av brutale våpen ■ Samarbeidsmodus på delt skjerm for 4 spillere. ■ Enormt, utvidbart ferdighetstre. Bruk byttet til å oppgradere karakteren, motorsykkelen og våpnene dine. ■ Et omfattende kampsystem for motorsykler med grep, spark, motangrep, kritiske treff og mer.