RiMS Racing
Et løp vinnes ikke bare på banen. Derfor må du bli mer enn bare en rytter ved å forstå deg på motorsykkelens egenskaper, som en ekte mekaniker. Grep, vinkel, bremsing, dreiemoment, kurve, hastighet … alle faktorer må vurderes før du ruller inn på verksted for å endre komponenter og konfigurere det optimale oppsettet. EN DRØMMEGARASJE Eventyret starter med valg av drømmesykkelen. I RiMS Racing, kan du kjøre de 8 kraftigste motorsyklene fra Europa og Japan: Ducati Panigale V4 R, MV Agusta F4 RC, Aprilia RSV4, BMW M 1000 RR, Suzuki GSX-R1000R, Honda CBR1000RR, Kawasaki Ninja ZX-10RR og Yamaha YZF-R1. Gjenskapt med et særskilt øye for detaljer, takket være et tett samarbeid med hver fabrikant. Motorsyklene byr også på en meget presis og realistisk kjøreopplevelse. De er ekte uslepne diamanter, som bare trenger noen få justeringer for å skinne på sitt sterkeste! OPTIMALISER SYKKELEN DIN Med et mekanikersystem ulikt alt annet i tidligere motorsykkelspill, kan du demontere sykkelens deler for å vedlikeholde dem etter hvert løp eller for å oppgradere dem og øke ytelsen deres. Du kommer til å bli kjent med hver eneste lille skrue på sykkelen din. Bla gjennom en katalog på over 500 offisielle reservedeler fra de største navnene i bransjen samt over 200 offisielle tilbehørsdeler som lar deg skreddersy motorsykkelsjåføren din! ANALYSER YTELSEN DIN RiMS Racing kaster deg rett ut i spenningen med «Motorbike Status Check» (MSC), som hjelper deg med å analysere sykkelens ytelse i sanntid og forstå hvordan du kan optimalisere den. Temperaturen på bremseskiver, trykk og slitasje på dekk, dempernes innvirkning på stabilitet, elektroniske konfigurasjoner … akkurat som en ekte motorsykkelsjåfør, kan du konfigurere sykkelen din til å matche din kjørestil! NØYAKTIG OG REALISTISK FYSIKK Presisjonsnivået og mengden tekniske detaljer du får via MSC, matches av realistisk motorsykkelfysikk som kan gripe selv den mest krevende motorsykkelsjåføren. Og takket være de forskjellige teknologiene som står til disposisjon, kan selv mindre erfarne spillere lære seg teknikkene som kan bringe dem til toppen. DE MEST IKONISKE BANENE Silverstone, Laguna Seca, Suzuka, Nürburgring, Paul Ricard … reis verden rundt og opplev spennende race på 10 offisielle baner som er realistisk gjenskapt. De som foretrekker å kjøre på veier, kan utforske fem forskjellige landskap fra USA, Norge, Australia, Spania og Italia. Spennende områder gjenskapt for å kunne by på en annerledes kjøreopplevelse på to hjul! LED LAGET OG KARRIEREN DIN Karrieremodus i RiMS Racing gir deg kontroll over et lag. Bygg opp din sjåfør via løpskalenderen, valg av hvilke R&D-områder du vil investere i og oppgradering av lagets ferdigheter. Om du tar de rette avgjørelsene og forbedrer ytelsen til laget, kan dører åpne seg for deg hos andre produsenter!