Pumped BMX Pro
I Pumped BMX Pro er du tilbake i sykkelsetet og kan utføre flere intense triks og ville komboer for å klatre til topps på de verdensomspennende tabellene. Kjør gjennom 60 gradvis vanskeligere brett, og pass på å fullføre triks på veien for å sanke inn platinamedaljer. Velg en av 15 ryttere med ferdige sykler, eller gå kreativt til verks og design din egen. Innhold i Pumped BMX Pro: – 15 figurer, alle med en egen spektakulær sykkel. – 40+ ville triks, fra dødsforaktende spinn til sjuk grinding. – Over 200 utfordringer, som gradvis blir vanskeligere. – 60 vakkert designede brett, fra høye fjelltopper til dype sumper. – Filledukkefysikk, sånn i tilfelle du bommer på hoppet.