Party Hard
I Party Hard spiller du en som virkelig er lei av naboens høylytte fester. I stedet for å ringe politiet, syns du det er mye bedre å bare drepe hele gjengen - din trofaste kniv og omgivelsene er alt du trenger. Den taktiske strategien er tatt direkte ut fra en rekke drapsmønstre fra fester i USA. Utviklerne i spillet kommer stort sett fra fritidsspill og familievennlige spill - de møttes sammen i en spillgruppe, hvor de skapte den første prototypen av Party Hard. TinyBuild gav sin støtte til de originale utviklerne - Pinokl Games - for å lage en fullversjon som nå er tilgjengelig for Xbox One! Party Hard har noen semi-prosessuelle omgivelser og fokuserer på unike drapsmetoder. I spillverden hvor sniking står i fokus, handler det selvfølgelig om å ikke bli tatt etter hvert som du tar ut ofrene dine, én etter én. Her kommer morderens dans og evnen til å skjule seg blant omgivelsene under de misstenksomme situasjonene til å være selve nøkkelen. - En (ikke så) seriøs fortelling som følger en serie av mord gjennom USA. - 19 unike nivåer med tilfeldige variasjoner for hvert nivå. - Bruk feller, lag eksplosjoner, bli en ninja. - Mulig å frigjøre flere karakterer. - Spesielle tilfeldige eventer, f.eks. en bjørn kommer inn og dreper alle for deg. - Tilkall DEA, SWAT-biler, førstehjelp og brannmannskaper for å ødelegge festen. 5 spillbare karakterer! - Fyren som prøver å få seg litt søvn. - Den lynraske ninjaen som er musestille, har røykbomber og må ikke bli sett. - Politikonstabelen som kan bære ut lik uten mistanker og legge skylden på andre personer. - Jenta som kan sparke personer ned for telling. - Slakteren som har en motorsag.