Paladin
Du er jordens siste helt – forsvar sivilisasjonen mot tilintetgjørelse. Beskytt byene, knus romvesnene og oppgrader figuren din. Slå tilbake de grusomme inntrengerne og redd menneskeheten i dette hektiske to-pinners skytespillet!