Overcooked
Overcooked er et kaotisk lokalt matlagingsspill for én til fire spillere. Jobb sammen som et lag med de felles kokkene dine for å forberede, tilberede og servere en rekke lekre bestillinger før de storforlangende kundene stormer ut. Slip knivene og finn frem kokkeklærne – feilmargarinen er liten og mye står på spill på disse sprø kjøkkenene! Løkriket er i fare og bare den beste matlagingen kan redde det! I Overcooked må spillerne reise gjennom en rekke nådeløse og uvanlige kjøkken på deres ferd mot å bli mesterkokker, som er i stand til å erobre en urgammel spiselig ondskap som herjer i landet. Spill alene eller gå sammen i lokal flerspiller for opptil fire spillere i både samarbeids- og konkurransemoduser. Du må lage en rekke ulike retter og jobbe sammen for å bli det beste og mest effektive laget! Hovedinnhold: En kulinarisk reise – Løkriket er en rik verden full av nådeløse og uvanlige kjøkken som venter på å bli erobret av deg. Delta i en storslått reise og takle stadig vanskeligere og mer bisarre kjøkkenutfordringer som setter dine samarbeids- og koordineringsferdigheter på prøve. Alle nivåene serverer en ny utfordring som du og laget ditt må overvinne. Du må skli rundt på sjørøverskip, flytte deg mellom kjørende lastebiler, kokkelere på isflak og servere mat i den dype underverdenen – alle nivåene setter ferdighetene til selv de tapreste kokkene på prøve. Enkle kontroller / dyp utfordring – Overcooked er så enkelt å spille at alle kan bli med på moroa. Det er derimot ikke like enkelt å finne et lag som kan kommunisere og koordinere handlingene sine – det er kun et velsmurt lag av superkokker som kommer seg til topps! Ulike måter å spille på – uavhengig av om du prøver deg på den lokale samarbeidsmodusen eller enspillerdelen. Mens du spiller låser du opp nye nivåer, kokkefigurer og utfordringsnivåer med konkurransepreg, noe som gjør det mulig for lag med to spillere å sette hardt mot hardt på kjøkkenet. Så lenge du tror du klarer å takle det, er det bare å gjøre seg klar for kjøkkenet!