Oh...Sir! The Insult Simulator
Papegøyen er tilbake fra de døde, og han har med seg utallige nye fornærmelser til deg, sir! Husker du det tullete spillet som ødela forhold, skapte splid i familier og gjorde venner til fiender? Nå er det gjenfødt på konsoll! Spillfunksjoner: Einstøingens fornærmelsesturnering: Kjemp deg gjennom en rekke unike situasjoner og gå til verbalt angrep på datamotstanderen din. Spill mot ekte venner: Plag ekte venner på sofaen, krakken eller hva du nå liker å hvile rumpestumpen på. Spill mot innbilte venner: Eliminer fremmede fra hele verden verbalt på nett. Smittsomt kampsystem: Bruk komboer, fulltreffere, fortsettelser og andre nye mekanismer for å overliste de kranglevorne motstanderne dine!