Nutjitsu
Her kommer ekornet! Ta opp kampen med kitsune samurai, som stjal klanens hellige eikenøtter. Snik deg gjennom nydelige håndmalte landskap, unngå å bli tatt av vaktene og ta seieren (og eikenøttene) fra fienden. De årvåkne revene lukter seg frem til de stille stegene dine. Ha et forsprang på dem eller bruk ninja-arsenalet for å komme deg unna. Bruk røykbomber, ninja-fart, skyggekloner, isbomber og flammekapper til å bekjempe fiendene. Forbedre ferdighetene dine med ninja-oppdrag eller tren opp kondisjon i overlevelsesmodus. Overrask fiendene på 15 kart, stig i 25 grader og overvinn 5 vanskelighetsgrader. Behersk nutjitsu! Støttede språk: engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk, portugisisk, koreansk, japansk, forenklet kinesisk og tradisjonell kinesisk.