Nova-111
I dette sci-fi-eventyrspillet skal du besøke mystiske, fremmede planeter med fartøyet ditt. Oppdraget ditt er å reparere rom-tiden og finne forskerne som forsvant i kaoset etter universets største eksperiment. Du må reparere selve tiden, kun med hjelp fra din pålitelige (om enn noe matfokuserte) assistent! Naviger gjennom vanskelige problemer og utkjemp strategiske kamper med bisarre vesener i merkelige omgivelser der turbasert og sanntidsbasert spilling kombineres. På veien gjennom tre forskjellige verdener må du beskytte deg ved å lære nye egenskaper og skaffe moduler til skipet ditt. Men det beste våpenet ditt er selve vitenskapen!