Nightmare Boy
Handlingen skjer i Donorok, i staten Noctum. Etter at kongen i Noctum, Aster, forsvinner, hersker det kaos i verden. Forholdet mellom Monsters, Mongos og Dreamers er helt ustabilt, og Donorok – landet er så berørt av kaoset – absorberer sakte land fra de omkringliggende områdene.