Alt trøkket i Motocross i dine egne hender: Det nye MXGP 2021 er endelig her! Det offisielle MXGP-spillet er er klart til å demonstrere at det har det som skal til. Start motoren, og gjør deg klar for den mest realistiske dataspillopplevelsen på to hjul noensinne! KARRIERE Sett på deg hjelmen, hopp på sykkelen og gi full gass på vei mot å bli en ekte MXGP-legende. Etabler ditt eget team, eller velg et av de offisielle, før du begynner i MX2-divisjonen i det nye karrierespillet. Resultatene dine bestemmer fremdriften i spillet og avgjør hvilke team og sponsorer som ønsker å skrive kontrakt med deg. EKSTREM REALISME Alt er så realistisk i MXGP 2021 at det er lett å bli forvirret. Mer enn 40 førere, i tillegg til sykler og team fra 2021-sesongen av MXGP og MX2. Sponsorer, tilbehør og alle mesterskapsbanene fra 2021. I tillegg får du tre beryktede baner fra tidligere konkurranser: Ottobiano (Italia), Ernee (Frankrike) og Leon (Mexico). Med MXGP 2021 føler du at du kjører på ordentlig og ikke sitter bak en skjerm! SETT DITT EGET PREG PÅ SPILLET Få drømmene til å gå i oppfyllelse, og gi fantasien fritt spillerom med baneeditoren: Velg terrengtype, bygg banen, og tilpass alle aspekter ved drømmebanen. Del det gærne skaperverket ditt på nettet, og last ned de kuleste banene laget av andre spillere. TILPASNING UTEN GRENSER Med mer enn 100 autentiske merker har du endeløse tilpasningsmuligheter for både sykler og kjørere. Sett ditt eget preg på motocrossverdenen i spillet! PLAYGROUND 2.0 En fantastisk, ny Playground lar deg utforske nye landskaper og perfeksjonere kjøreferdighetene dine. Du kan lage din egen rute ved å plassere flere sjekkpunkter på rad i Waypoint-modus og så utfordre vennene dine på nettet. FLERSPILLER Nettkonkurransene sikter seg inn mot en ny horisont. Nå kan du utfordre motstanderne dine på tilpassede baner. Du kan også opprette dine egne løp og samhandle med andre spillere i Race Director-modus. Er du klar for utfordringen?