Dette er Digital Deluxe Edition av «Monster Hunter World: Iceborne Master Edition», et sett som inneholder både hovedspillet og den enorme utvidelsen. Nye oppdrag, monstre, våpen, pansringer og historier venter, og en ny «master rank» låses opp. Nå kan du ta jakten til et nytt nivå! Innhold i Monster Hunter World: Iceborne Master Edition Digital Deluxe Edition: – «Monster Hunter: World» (hovedspillet) – «Monster Hunter World: Iceborne» (utvidelse) – «Monster Hunter World: Iceborne» Deluxe-sett – Det lagdelte pansringssettet «Silver Knight» – 3 bevegelser – 2 klistremerkesett – 1 ansiktsmaling – 1 hårsveis – 1 sett med dekorasjoner (til tilpassing av rom) Lagdelt pansring endrer bare figurens utseende. Ingen våpen følger med.