kr 1 299,00+
Premium Deluxe Edition inneholder Monster Hunter Wilds (hovedspillet) og Monster Hunter Wilds Cosmetic DLC Pass! Følgende innhold er inkludert: ● Monster Hunter Wilds (hovedspillet) 【Monster Hunter Wilds Cosmetic DLC Pass】 Monster Hunter Wilds Cosmetic DLC Pass består av tre rimelige DLC-pakker som vil komme ut med jevne mellomrom frem til hovedspillet kommer ut sommeren 2025. ● Monster Hunter Wilds Deluxe Pack (planlagt utgivelse etter at hovedspillet er utgitt) De 16 gjenstandene nedenfor er inkludert: ・Lagdelt rustningssett for jeger: Feudal Soldier, lagdelt rustning for jeger: Fencer's Eyepatch, Oni Horns Wig ・Seikret-dekorasjon: Soldier's Caparison, General's Caparison ・Lagdelt rustningssett for Felyne: Felyne Ashigaru ・Anheng: Avian Wind Chime ・Gester: Battle Cry, Uchiko ・Frisyrer: Hero's Topknot, Refined Warrior ・Sminke/ansiktsmaling: Hunter's Kumadori, Special Bloom ・Klistemerkesett: Avis Unit, Monsters of the Windward Plains ・Navneskilt: Extra Frame – Russet Dawn *Bonus ved kjøp ● Monster Hunter Wilds Cosmetic DLC Pack 1 (planlagt utgivelse våren 2025) De 16 gjenstandene nedenfor er inkludert: ・Lagdelt rustning for jeger: 1 serie (5 deler) og 1 del ・Seikret-dekorasjoner: 2 ・Anheng: 6 (fargevarianter) ・Poseringssett: 1 ・Sminke/ansiktsmaling: 1 ・Klistremerkesett: 1 ・BGM-sett: 1 ・Innhold for tilpasning av pop-up camp: 2 *Denne gjenstanden endrer bare utseendet. Mer informasjon kommer senere. ● Monster Hunter Wilds Cosmetic DLC Pack 2 (planlagt utgivelse sommeren 2025) De 14 gjenstandene nedenfor er inkludert: ・Lagdelt rustning for jeger: 1 serie (5 deler) ・Anheng: 6 (fargevarianter) ・Gestersett: 2 ・Frisyrer: 2 ・Sminke/ansiktsmaling: 2 ・Klistremerkesett: 1 ● Eksklusiv bonus (planlagt utgivelse etter at hovedspillet er utgitt) ・Lagdelt rustning for jeger: «Wyverian Ears» ・Eksklusiv bonus – Jegerprofil-sett ・BGM: Proof of a Hero (2025-opptak) *Bonusinnholdet nevnt ovenfor kan være tilgjengelig på alternative måter senere. *Du får tilgang til Deluxe Pack-innhold etter lanseringsdatoen. Innhold i hver Cosmetic DLC Pack blir tilgjengelig etter den gjeldende pakkens lanseringsdato. *Innholdet kan også kjøpes separat. Pass på så du ikke kjøper noe du allerede har. *Informasjon om innhold og lanseringsdatoen kan endres uten forvarsel. *Det kan hende du må oppdatere til den nyeste versjonen av spillet for å kunne bruke dette innholdet. ■ Monster Hunter Wilds Den utøylede naturkraften er vill og nådeløs. Miljøer opplever drastiske endringer fra det ene øyeblikket til det neste. Dette er en historie om monstre og mennesker som sliter med å leve i harmoni i en tosidige verden. Oppfyll din plikt som jeger ved å jakte på og beseire mektige monstre. Smi nye sterke våpen og rustninger fra materialer du har samlet underveis, samtidig som du avdekker forbindelsen mellom menneskene fra De forbudte landene og områdene de bebor. Den enestående jaktopplevelsen venter i Monster Hunter Wilds.