Monster Hunter Rise + Sunbreak
Opplev Monster Hunter Rise og spillets enorme ekspansjon Monster Hunter Rise: Sunbreak i ett praktisk sett! Innhold: – Monster Hunter Rise (komplett spill) – Monster Hunter Rise: Sunbreak (utvidelse) Opplev en spennende jakt! Gå på oppdagelse på nye kart, og kjemp mot fryktinngytende nye monstre på en ny type dynamisk jakt der du får bevege deg mer fritt enn noen gang. Jakt fra øverste hylle venter deg i Monster Hunter Rise og utvidelsen Monster Hunter Rise: Sunbreak. – Om Monster Hunter Rise Jakt på unike monstre, og gled deg over nytt innhold som Wirebug og den nye Palamute-buddyen. – Om Monster Hunter Rise: Sunbreak (utvidelse) Universet i Monster Hunter Rise blir enda større med denne enorme utvidelsen der du får oppleve nye monstre og steder. Obs: Monster Hunter Rise og Monster Hunter Rise: Sunbreak kan kjøpes separat. Pass på så du ikke kjøper noe du allerede har. *Innholdet i dette settet kan kjøpes individuelt. Pass på at du ikke kjøper det samme to ganger.