Monster Crown
Nøst opp Kroneøyas mørke historie mens du skaper ditt eget ettermæle. Øya har hatt mange sadistiske herskere og heltemodige frelsere, og nå står den overfor enda en trussel: en ondsinnet ung kvinne som tørster etter makt. Det er opp til deg og monstrene du inngår en pakt med, å hindre en ny æra med tyranni. Vil avgjørelsene dine gjøre deg til en frelser eller en mørk messias?