Microsoft Mahjong
Finn roen i Microsoft Mahjong ved å matche fliser på tvers av vakre bakgrunner med avslappende lyder. Velg vanskelighetsgraden og tavlen for å få en behagelig spillopplevelse. Fjern fliser for å vinne spillet, og dra nytte av Mahjong-dragen som gir deg lykke og glede til å feire! Finn flere daglige utfordringer der du kan kose deg med å finne matchende fliser. Trim hjernen med fem (5) nye gåter hver dag i ulike spennende spillmoduser: gylne fliser, lynfliser, kampangrep, poengsumangrep og klassisk spilling. Tjen bånd, og fullfør et perfekt sett. Angre, stokke eller zoome inn for å justere spillet og finne den perfekte balansen. Logg på med en Microsoft-konto for å oppnå prestasjoner, konkurrere med vennene dine og spore din personlige statistikk. Pålogging lagrer fremdriften slik at du kan spille på en hvilken som helst Windows-enhet og fortsette der du slapp. Nyt det rolige spillet Microsoft Mahjong i dag.