Marooners
Spill en vill blanding gøyale gruppespill der handlingen regelmessig veksler frem og tilbake mellom spillene. Klarer du å takle alt forandringskaoset? Bli med venner både på sofaen og på nett mens du ler av uflaksen deres på sadistisk vis, eller kommer tilbake for å hjemsøke dem hvis du dør. Løp, hopp og slå deg frem til seier! Gruppespill-galskap: Bli med på forandringskaos idet handlingen hopper mellom intense minispill når du minst venter det, eller prøv å fullføre en hel gjennomspilling av hvert minispill. Prøv deg på ulike spilltyper og hemmelige bonusbaner. Velg din Marooner: en rekke sprø figurer å låse opp og spille som, over 70 morsomme våpen å låse opp og bruke, og om du dør … kommer du tilbake for å hjemsøke vennene dine. Spill Party- og Arena-modusene: 25 ulike spill og arenakart mens du kjemper om skatten i Party-modus eller ser hvem som blir kongen av ringen i Arena-modus. Uavhengig av hvilken modus du velger: forvent det uventede! Spill sømløst lokalt og på nett: inntil 6 spillere i alle spillkombinasjoner lokalt og på nett idet du går opp i nivå og låser opp nye våpen, samt full botstøtte for å spille i en- og flerspillermodus, observatørmodus, strømlinjeformet matchmaker og lobbysystem.