Kunnskapstrening - Allmennkunnskap. Quizet.
Sofistikert quizspill – spennende fra start til slutt, Chip Skjerp hjernen din… et perfekt spill, Happy Gamer For sofistikerte tenkere, perfekt for morsomme kvelder med venner, PlayFront Det er utviklet for å stimulere hjernen din med over 5 000 spørsmål av høy kvalitet - utfordrende og lærerike. Hver økt tester dine ferdigheter med 10 spørsmål fra 10 ulike kategorier. Vanskelighetsgraden tilpasses deg. Svarer du riktig, går du opp et nivå. Svarer du feil, får du et lettere spørsmål. Men du vil opp - kunnskapsindeksen din (Knowledge Quotient) beregnes på nytt etter hver runde. I flerspillermodus kan opptil 4 spillere konkurrere samtidig.