Kinect-megapakke: 4 i 1
Få mest mulig ut av Kinect med denne herlige 4-i-1-pakken! Bli helten i Kung-Fu for Kinect! Knus krystaller i takt med musikken i Beatsplosion! Redd verden med en nusselig blekksprut i Squid Hero! Gå ballistisk med sprettende baller og eksploderende kuber i Boom Ball! Alle spill er laget med Virtual Air Guitars kjærlighet og kjente Kinect-ekspertise.