InnerSpace
Det er de siste dagene i Inverse, og du må hjelpe arkeologen å avdekke de siste eksisterende minnene før de går tapt for alltid. Fly over himmelhvelvingen og dykk ned i forlatte hav for å oppdage den fortapte historien bak denne forsvinnende verdenen, der hele sivilisasjoner har falt, og gudene fortsatt vandrer. InnerSpace er et utforsknings- og flyspill som finner sted i Inverse, en verden med planeter med vrangsiden ut, og hvor tyngdekraften skyver ting bort i stedet for at de tiltrekkes. InnerSpace begynte som et prosjekt blant venner på college, og ble til en vellykket Kickstarter-kampanje i 2014. Etter flere år med utvikling er PolyKnight stolte over å kunne ønske deg velkommen til Inverse. Den største reisen, er reisen innover.