I Am Bread
"Legg ut på en episke reise for å bli toast! Overvinn alt som truer den gode smaken, mens du reiser gjennom hjemmet til den intetanende eieren Bob. Forlat kjøkkenet, dra gjennom huset og til stuen, og så ut i hagen og videre. I tillegg til den dypeste historien om en brødskive du noen gang har sett i et videospill, får du massevis av bakevarer du kan sette tennene i. Ekstra spillmoduser og andre typer brød tilfredsstiller alle smaker! Ta hastighetsrekorder mens du raser gjennom nivåene som en bagel, gå skjebnen din i møte som et flatbrød i ostejaktmodusen, eller stress ned som en bagett og knus alt i din vei i herjemodus. Nevnte jeg forresten at brødet drar ut i verdensrommet også?"