HITMAN World of Assassination
Bli med til en overlegen leiemorders univers. BLI AGENT 47 Dette er en eventyrlig spion-thriller der alle de livsfarlige ferdighetene dine blir satt på prøve på over 20 steder. STYR SHOWET Ditt mest potente våpen er kreativitet. Lås opp nytt utstyr for å gjøre det stadig bedre i oppdrag med stor gjenspillbarhet. EN LEIEMORDERS VERDEN Reis gjennom en levende og pustende verden full av fascinerende figurer og livsfarlige muligheter. HITMAN FREELANCER En ny måte å spille på, på dine egne vilkår. Her kombineres rogue-like-elementer og dyp strategi med et spillopplegg du vil gi deg i kast med igjen og igjen. HITMAN World of Assassination fører sammen det beste fra HITMAN, HITMAN 2 og HITMAN 3, som hovedhistorien, kontraktmodus, eskalering, arkadespill med unnvikende mål og liveinnhold.