Hello Neighbor
Hello Neighbor er et mystisk grøsserspill der det gjelder å snike seg inn i naboens hus for å finne ut hva slags hemmeligheter han skjuler i kjelleren. Spill mot en avansert AI som lærer fra alt du gjør. Liker du å klatre inn vinduer? Forvent en bjørnefelle. Prøver du flykte? Han finner en snarvei.