Griftlands
Griftlands er en rogue-lignende samling av kort, hvor du kjemper og forhandler deg gjennom en sønderknust sci-fi-verden. Hver beslutning er viktig, det være seg jobbene du tar, vennskap som oppstår eller kortene du samler inn. Døden kommer raskt, men hvert spill har nye situasjoner og strategier som må utforskes. Spill som Sal, Rook eller Smith. Tre unike karakterfelttog med egne spesialiserte kortstokker, evner og kart å utforske. Sal er en eventyrer som er ute etter fortjeneste og hevn. Rook er en eldre spion som jobber med sin egen agenda. Smith er en inaktiv dagdriver som kanskje ender opp med å redde verden. Historiene til de spillbare personene foregår i unike omgivelser, med forskjellige fraksjoner og steder å utforske og utnytte. Innhold: Bekjempe utfordrende sjefer: Test kampkortene mot sterke fiender med unik mekanikk og angrep. Bygg opp et team – eller kjøp et team! Kjøp leiesoldater, finn venner blant dyrene eller beordre vennene dine for å oppnå dine mål. Mestre hundrevis av kort Hver karakter har unike forhandlings- og kampferdigheter på lager. Få mektige item-kort fra nedkjempede fiender, eller som belønning. Besluttsomhet teller Dreper du fiender vekker det vreden til vennene deres, sparer du dem etterlater du en farlig brikke på brettet. Velg klokt, alle husker alt du foretar deg! Utforsk en sønderknust Sci-Fi-verden Havaria er en brutal verden, fylt med hardbarka beboere. Utforsk frodige, håndillustrerte omgivelser fylt av folk som ønsker å ta deg av dage. Et politisk maktspill Alle karakterene har en tvilsom troskap og har en mening om akkurat deg. Spill på politikk mellom rivaler, og prøv å fange de mektigste sosiale alliansene. Men vær forsiktig – går du bak ryggen på feil person, risikerer du en nådeløs forfølgelse. Vær smartere eller sterkere Overvinn hindringer med slagkraft i knyttnevene – eller taleferdighet. Du må trekke kort og spille dem riktig hvis du skal overleve. Bygg opp to dekk samtidig, der du balanserer kompromissene i hver. Lær fra hvert forsøk og løp gjennom de forskjellige historiene i Griftlands. Stå opp imot forskjellige kombinasjoner av fiender, gjester og begivenheter hver gang du spiller. Skjebnen din bestemmes av valgene du gjør, i tillegg til den uberegnelige skjebnen.