Gravel Special Edition
Kjøp Special Edition og last ned fullversjonen av spillet + Season Pass med fem premium-utvidelsessett! Gravel er et spill i arkadestil der fartsopplevelsene kommer på løpende bånd: ødelegg hindringer, ta snarveier og glem reglene frem til siste slutt for å vinne! Delta i løp i ulike omgivelser over hele verden i fire ulike disipliner: - Cross Country: ta deg raskest frem til sjekkpunktene i den varme Namibørkenen og i fjellene i Alaska - Wild Rush: rundeløp i eksotiske omgivelser, som en polynesisk atoll og en australsk jerngruve - Stadium Circuits: både ekte arenaer og fantasistadioner med design du får hakeslepp av - Speed Cross: ekte baner med en blanding av asfalt og grus i blant annet Las Vegas og Montalegre Bli kjent med fem Off-Road Masters som vant fjorårets utgave av showet, og sikre deg fans og berømmelse i mer enn 60 arrangementer på ekstreme steder. Kjemp dessuten mot andre spillere på nett for å sikre deg verdensmestertittelen i Gravel!