Gothic 1 Remake - Demo
Velkommen til kolonien – i denne eksklusive og frittstående prologen til Gothic 1 Remake. Stig inn i usentimentale og kompromissløse Valley of the Mines i en splitter ny historie sett gjennom øynene til Nyras på hans første dag i kolonien. I denne sniktitten inn i Gothics oppslukende verden legger du ut på et kort oppdrag som introduserer atmosfæren, ikoniske figurer og det første området i spillet. Du kan utforske kolonien i ditt eget tempo, snakke med andre innsatte, avdekke hemmeligheter og delta i kamper for å få en smakebit av det som er i vente. Denne prologen finner sted før den navnløse heltens ankomst og begynnelsen på historien i Gothic 1, og her kan du besøke legendariske steder som er bygget opp igjen fra grunnen av i Unreal Engine 5. Se Valley of the Mines’ håndlagde verden som aldri før. I fullversjonen av det ikoniske rollespillet spiller du selvsagt den navnløse helten som legger ut på en legendarisk reise. Klarer du å finne din nisje og skaffe deg et omdømme i kolonien? Spillet byr på Lev deg inn i denne splitter nye forhistorien med Gothics usentimentale og kompromissløse verden. Gjenopplev den ikoniske atmosfæren fra rollespillklassikeren fra 2001, og møt legendariske figurer. Utforsk Valley of Mines, som er bygget opp igjen fra grunnen av med denne generasjonens teknologi. Få en smakebit av det moderniserte kampsystemet, som byr på en smidigere og mer dynamisk opplevelse, samtidig som at det er tro mot originalens sindige og taktiske kamper.