Furi
Du ble tatt til fange. Se hva de har gjort mot deg. Fangevokteren er nøkkelen. Drep ham, så blir du fri. Kjemp deg vei i dette ultrafølsomme og fartsfylte sverdkampspillet med skytekontroll bygget rundt bruk av to spaker. Boss-design av Takashi Okazaki. Lydspor av Carpenter Brut, Danger og flere!