Frog Hop
Et søtt og særegent klassisk eventyr spill om en frosk som heter Hoppy som leter etter vennen sin Jumpy. Skyt deg selv avgårde gjennom nivåene med tungen din. Et stort utvalg av morsomme påfunn, fiender og hinder; det er altid noe nytt å oppleve på nivåene. Unike og utfordrende boss kamper, alle med hver sine angrep og svakheter. Samle skinnende stener og bruk dem til å kjøpe trylleformler som vil endre spille stilen din, som lar deg spille om og om igjen med stadig nye strategier for å overvinne nivåer. Hvert nivå har unik, sprudlende og fengende musikk. Kle deg opp med et stort utvalg av tilbehør. Få ender til å føge deg rund eller lage teite lyder når du treffer bakken. Perfekt for alle som elsker platformspill. Kult for speed-runnere også! Det har hatter.