Frigjør Hope County fra en fanatisk dommedagssekt som er ledet av Joseph Seed og familien hans, i et førstepersonsskytespill som utspiller seg i en åpen verden i hjertet av Montana. EKSPLOSIVE OG EKTEFØLTE KAMPER Kjemp mot sekten med et omfangsrikt, dødbringende arsenal, eller snik deg innpå fienden. Bruk alt du har til rådighet, enten det er de kjente nærkampspadene eller tunge rakettkastere, til å få has på Eden’s Gate i blodige kamper. UTFORSK EN DYNAMISK ÅPEN VERDEN Utforsk det utstrakte Big Sky Country på land, i luften eller til sjøs. Styr fly i heftige dueller i luftrommet, eller kjør gjennom landbruksområder i ikoniske muskelbiler eller ATV-er. Verden reagerer på alt du gjør mens du frigjør Hope County på din måte. REKRUTTER LAGET DITT Du trenger ikke stå alene i kampen. Rekrutter spesialiserte opprørere fra Guns for Hire for å få taktisk støtte, eller Fangs for Hire, slik som hunden Boomer og bjørnen Cheeseburger, som kan rekognosere, distrahere og sette kjeven i fiendtlige styrker. SPILL HELE KAMPANJEN I CO-OP Opplev hele reisen alene eller sammen med en venn i co-op for to spillere. Koordiner taktikken, del på våpnene, og ta tilbake Hope County sammen. Du må ha internettforbindelse, en Ubisoft-konto og en Microsoft-konto for å få tilgang til onlineinnhold.