EARTH'S DAWN
Earth’s Dawn nærmer seg og planetens skjebne henger i balansen! Bli medlem av A.N.T.I. – en tropp av overmenneskelige soldater som får kraft fra romvesenteknologi – og kjemp for å ta tilbake jorden fra romveseninvasjonen kjent som E.B.E! Engasjer deg i hektiske siderullende kamper, og ta kampen til romvesenene før du må knuse sinte sjefer! Få XP til å låse opp nye evner på et stort ferdighetstre, og skap nye sverd, pistoler og nytt utstyr med materialene du har samlet på slagmarken. Velg din egen oppdragsvei, avdekk sannheten bak invasjonen og redd planeten før det er for sent!