Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara kombinerer to tidløse D&D-arkadeklassikere -Tower of Doom og Shadow over Mystara – i én knallsterk pakke. Kjemp deg fem i et rikt fantasiunivers med mange nye funksjoner, som HD-grafikk, nettsamarbeid for 4 personer med dropin/dropout, husregler som kan skreddersys, ledertavler og en masse ekstrainnhold.