DOOM 3 BFG Edition
DOOM 3 BFG Edition er den ultimate samlingene med banebrytende spill som definerte førstepersonsskytespillsjangeren. Inkludert er DOOM, DOOM II, DOOM 3, DOOM 3: Resurrection of Evil og helt nye "The Lost Mission." Alt DOOM 3-innhold er nyoppusset for Xbox 360 med 3D-støtte; for den mest djevelske FPS-nytelsen av dem alle.