Don't Starve Together: Console Edition
Don't Starve Together: Console Edition er den enkeltstående multispiller-utvidelsen av det kompromissløse villmarks-overlevelsesspillet, Don't Starve: Giant Edition. Stig inn i en merkelig og uutforsket verden full av rare skapninger, farer og overraskelser. Samle ressurser for å lage gjenstander og strukturer som passer din overlevelsesstil. Spill deg frem mens du løser mysteriene i dette merkelige landet. Samarbeid med med venner i et privat spill, eller ta sjansen med fremmede online. Jobb sammen med andre spillere for å overleve det tøffe miljøet, eller klar deg på egenhånd. Gjør det du må, men det viktigste av alt, Don't Starve.