Death Squared
Er det virkelig noen som leser disse beskrivelsene? Det er det? Og noen leser denne akkurat nå? Vel, i så fall: Death Squared er et puslespill type spill som 1, 2 eller 4 spillere kan spille sammen, mest fornøyelig sammen med noen som ikke har noe imot litt diskusjon for å oppnå målet sitt. Vis fram dine samarbeidsevner i Death Squared mens du løser oppgaver sammen eller dø i forsøket! Hver spiller må lede en robot til et fargekodet mål, men veien er full av dødelige feller og farer. Lagene vil behøve gode observasjons og kommunikasjons evner for å holde hverandre i live og komme frem til en løsning sammen. Fullfør hovedspillet som en enkeltspiller eller med to spillere, deretter ta en gruppe med fire spillere videre til Party Mode for den ultimate samarbeidsprøven! For de som ikke kan få nok, ta turen til "Vault" hvor du finner ekstra eksperimenter anbefalt kun for de modige.