Dance Central Spotlight
Det nyeste spillet i denne prisbelønte Dance Central-serien fokuserer på rene danseopplevelser. Med flere tilgjengelige rutiner per sang og et enormt bibliotek med sanger som kan kjøpes, lar Dance Central Spotlight deg tilpasse dine dansesesjoner bedre enn noensinne. Kom i gang med å svette med en forbedret Fitness-modus med spesielt sammensatte rutiner, eller benytt deg av Øv på det-modus for å trene på vanskelige trinn direkte i sangen. Ettersom koreografien er tilpasset for alle fra nybegynnere til viderekommende dansere, kan alle tre ut i søkelyset.