Crossout – Electric beetle
– Unik panserbil: «Elektrisk bille (Lett variant)»; – Nytt våpen av episk sjeldenhet: armbrøst «Acari»; – Nye rullebaserte bevegelsesdeler: «Atom» (4 stk.); – Kabin: «Kvantum»; – Unikt karakterportrett: «Atypus»; – 1500 spillmynter. – Tilgang til nye konstruksjonsdeler; – Maks antall deler økt til 50. Det var alltid mye arbeid å gjøre på Copperhead stadium. Heldigvis var Arbiter Petrolium aldri gjerrig med belønningene, og kampene i arenaen gav Atypus nye deler heler tiden. Det var sånn han kunne jevnlig oppgradere og modernisere panserbilen sin. De unike pansrede bilene i pakken er kjent for den perfekte balanse mellom våpen, modulkombinasjoner og fart i kamp. Slik kjører du bilen i garasjen: Gå til «Pakker»-fanen, velg det ønskede pansrede kjøretøyet og trykk på «Sett sammen»-knappen. Når du kjøper denne pakken, øker antall deler som kan brukes til å bygge et kjøretøy til 50. Merk! Det kan hende at lagringsplassen din blir overfylt i visse tilfeller. Ved å kjøpe pakken får du også tidlig tilgang til flere konstruksjonsdeler. Noen deler er unike, og det kan bare finnes ett eksemplar av dem. Unike portretter er en ypperlig mulighet til å skille deg ut blant overlevende. Med spraybokser kan du gjøre den pansrede bilen ulik fra de som kommer i pakken. Mynter er spillvalutaen som brukes på markedet til å kjøpe panserbildeler fra andre overlevende og betale for leien av arbeidsbenker for deleproduksjon. Merk! Når du kjøper flere pakker akkumuleres myntene!