Clustertruck
ClusterTruck er en ny type plattform på toppen av motorveien i høy hastighet. Bruk smidighet og akrobatikk gjennom helsprøe nivåer i spillet hvor "golvet er lava" på toppen av uforutsigbare lastebiler i høy hastighet! Spillet blir vanskeligere etterhvert som hammersvinger, lasere og flammekastere legges til! Frigjør nye ferdigheter som f.eks. en ankerkrok, lastebilkanon eller tidskontroll!