Bombslinger
Ta på deg ponchoen din Bombslinger, fredfull rancher som blir en hensynsløs banditt når han skal hevne drapet på sin kone og ødelagte ranch - alt stilt i stand av hans tidligere sammensvorne. Bomb deg gjennom horder av fiender og mestre klassisk bombekasting i et solo-eventyr med dataskapte levels, oppgraderte karakterer og massevis av offensive og defensive våpen. Ønsker du en pause fra sole-eventyrer kan du involvere vennene dine i hektiske deathmatchs mellom fire spillere!